Baletni galavečir znovô ôkázal, že balet néni jenom pro milovnikê klasikê
Z Plômlova – Na plômlovskym baletnim večerô smê bêlê ôž potřeti, tož bê se dalo řict, že smê odborně zdatni, némiň, jak Vlastik Harapesu. Ale ono je to pokaždy jinši a pokaždy to nečém překvapi.
Baletni galavečir na plômlovskym zámkô měl svuj štvrté ročnik, z teho potřeti smê tam bêlê s Furtovnikem. Na předchozi ročnikê se mužete podivat TOŤ a TOŤ. Balet Moravskyho divadla v Olomócô tadê dêcky mévá takovó poprázdninovó předpremiérô. Nekery kôsê só tadê k viděni dřiv, než na divadelnim repertoárô.
Pod klasickym baletem si každé představôje Labôti jezero, čê třeba Dámô s kaméliama. Aji na tê přêrozeně došlo, bez nich bê nebêl balet baletem. Jak ale řikal šéf sóborô Robert Baloghu na začátkô sobotniho programô na plômlovskym zámkô, baleťáci olomóckyho divadla só možná né jenom ô nás unikátni tym, že kromě klasikê zvládaji aji tanec s jazzovym doprovodem, nebo s klasikó, ovšem rockovó, s podkladama od Queenu. Ani letos na Plômlově totiž nechêběl dlóholeté komornik Freddyho Mercuryho Peter Freestone, keré se podilel na libretô k baletô věnovanymô právě této legendě, respektive Queenum jako kapelê.
Letos smê sice nestihlê celé program ale aspoň TOŤ se mužete podivat, co se na plômlovskym zámkô dilo.