Néni nic lepšiho než Trabóch! Aspoň si to mêslijó hrdi trabantisti

Z Plômlova od Žraloka – Muže bêt, že do dneška má negdo komplexê, že se za mládi vêvážel Trabóchem a furt z teho nemuže vêžêt. Jak smê ale mlovilê s trabantistama v sobotô na Žralokovi, tak ti naopak od luxusnich Škodovek zběhlê právě k temto vozitkum a nemužó si to vênachválêt.
Dêž jede Trabóch, určitě to pozná aji gdejaká paňmáma. Tak totiž nehrči nic jinšiho. A to považte, že na vikend se do Plômlova sjelo 214 takovéch aparátu, mezê keréma bêlê ovšem v drtivé menšině aji dalši ‚světovy značkê‘ Wartburg, Barkas a Robur. V sobotô poránô se skoro fšeci vêdalê aji na spaniló jizdô do Boskovic na náměsti a zpátky. Odpoledňa pak ôž se na Žralokô jenom sótěžêlo a ôžévalo společenstvi spřizněnéch dôši.
Přêznalê se nám Michal Štauderu s Miroslavem Kejikovym, že gdêsê takê bévalê škodovkářama, ale to eště bêlê hlópi a nevědělê, co je v Trabantô za svezeni. Jenom pro uplnosť dodémê, že právě škodovkáři a trabantisti só dva nesmiřitelny táborê. Naopak mezê majitelama Trabantu se nedělá žádnyho rozdila podle typô nebo ročnikô. Fšeci só si bratrama, potencionálně aji sestrama.
Že je Trabóch univerzálni vozitko, dokázala aji jeho vodni verza na Podhradskym rêbnikô, naopak ve vozitkô s označenim Skrček se jezdila jizda zrôčnosti. Závodnici se ale mosêlê popasovat s jistó volantovó disfunkcó, protože kola zatáčelê obráceně, než se volantem točêlo. Přê globálnim pohledô na Žralok to ale muhlo přêpominat aji stary dobry časê, gdê areál tehoto autokempô bêl obestavěné dovolenkářama, co sem přêjelê právě temato povozama.