Pokuď chcete neco zprznit, tož reklama je nélepši cesta!
Od nás – Nemá smêsl laborovat nad tém, ešlê bê měla paňmáma v reklamě řikat vanička nebo vanečka, to je otázka pro hanácky lingvistê a sténě je bezpředmětny jô řešêt. Jedna věc je ale jasná. MInimálně rodilém Hanákum přê reklamě na ‚redukovanó kulajdô do vaničkê‘ stávaji fšeckê chlôpê.
Je ôž podivná jenom ta věc, proč na jihočeskó specialitô, teda kulajdô, bê mělê dělat reklamô Hanáci. Reklamni kreativec, keré takovó hovadinô vêmêslêl, néspiš nejak poplantal fšecko dokupê. Teda buď nevi, gde má kulajda puvod, nebo nevi, jaké je rozdil mezê Hanó a jižnima Čechama, nebo je uplně na palêcô. A eště horši to, že firma mô za to bêla ochotná aji zaplatit a pôstit to do světa.
Hanáčtêna v reklamě rve ôšêska, o stupiditě ani nende mlovit. To ale v reklamách je běžné jev. Každá hovadina ale má svojô mez a ostôda je to v prvni řadě tech, keři se na tem podilelê. Ale je takê jasny, že špatná reklama je možná eště lepši, než ta dobrá. Redukovat ale de tak cólka róra na třéštvrtkô, ‚s kulajdó do vaničkê‘ je to ôž trochô na pováženó. Nic proti dobré polivce, ale po takovym žvástô ôž tak nejak přende chôť. Šak se mrknite sami, keři eště nevite, o co de!